Expeditie Robinson - Reisverslag uit Drake Bay, Costa Rica van Angelica Pardoen - WaarBenJij.nu Expeditie Robinson - Reisverslag uit Drake Bay, Costa Rica van Angelica Pardoen - WaarBenJij.nu

Expeditie Robinson

Door: A.R.Pardoen

Blijf op de hoogte en volg Angelica

22 November 2017 | Costa Rica, Drake Bay

Dusss dat was weer een beetje anders dan verwacht ......
De bootreis was onwijs stoer en indrukwekkend, met prachtige wouden waar de nevel uit opsteeg en krokodillen die maakten dat ze wegkwamen voor de boot.
Na een uur was de pret helaas voorbij, want toen begon het zo hard te regenen!
Alles was doorweekt, de tassen tot op mijn onderbroek toe.
Vanuit de boot moesten via het water naar de kant waden.
Van daaruit moesten we nog 6km door bospaadjes, over stenen en door riviertjes trekken. Dat alles op je blote voeten, want soms zak je tot aan je knieën in de blubber weg

• 22 November 2017 - 17:03

Papa :

Begint lekker.

• 22 November 2017 - 22:32

Tante Toni En Oom Berend:

Het leven is vol verrassingen moet je maar denken. Dit is een dooddoener !! Het regent nu al drie dagen in Harlingen [ook een d.d.]
    Ik heb met je te doen, Angel. Het is leuk om je wederwaardigheden te lezen en te zeggen: als ze maar niet verkouden wordt, heeft ze wel een paraplu? oh.oh oh, wat beleeft dat kind wat en meer van deze reflecties.
    Maar ondertussen loop jij daar maar 6 kilometer door de jungle in de stromende regen te ploeteren.
    Wij zijn benieuwd hoe dit verder gaat
    Bedankt voor je verslagen.
    Bon courage !! en veel liefs.

• 23 November 2017 - 20:36

Anna:

Hoort bij het reizen!! xx

• 30 November 2017 - 18:22

Angelica Rose Pardoen:

@ papa: Hwt werd alleen maar erger

Angelica

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn baan op te zeggen om weer een prachtige reis te kunnen maken. Het is inmiddels vijf jaar geleden dat ik mijn grote reis naar Australië maakte en nu gaat mijn tweede grote reis beginnen. Het plan is om de volgende landen aan te gaan doen: Cuba - Costa Rica - Nicaragua - Mexico - Guatemala - Belize - Peru. En misschien, heel misschien als er nog een klein beetje budget over is nog wel naar de Galapagos eilanden. De avonturen van Nenna's backpack zullen bij het vinden van wifi via deze blog te volgen zijn :)

Actief sinds 30 Okt. 2017