Midden Amerika avontuur - Reisverslagen van Angelica Rose Pardoen - WaarBenJij.nu Midden Amerika avontuur - Reisverslagen van Angelica Rose Pardoen - WaarBenJij.nu

Midden Amerika avontuur

Na een geweldig leuk en gezellig afscheidsfeestje op de manege begon de werkelijkheid pas een beetje tot mij door te dringen ..... ik ga weer op reis.
Geen stedentripje, niet met vriendinnetjes of ergens een beetje in de buurt, nee een mega-reis van 4 maanden naar midden- en zuid Amerika!

Op mijn feestje had ik heel veel fijne mensen om mij heen die mij zoveel moois toewensten, waardoor het eigenlijk op dat moment pas goed tot mij door begon te dringen wat ik op het punt sta te gaan doen.
Alleen met mijn (veel te zware) backpack een spannend avontuur aangaan op een continent waar ik nog nooit eerder geweest ben.

Ik wil jullie bedanken voor alle fijne cadeautjes, lieve woorden en bemoedigende peptalks en zal mijn best doen jullie op deze manier op de hoogte te houden.

Nu is het op naar Brussel en dan nog 1 nachtje slapen ......

Recente Reisverslagen:

04 December 2017

Monteverde

30 November 2017

Schildpadden & kakkerlakken

22 November 2017

Expeditie Robinson

20 November 2017

Het laatste verslag vanuit Cuba

14 November 2017

Baracoa
Angelica

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn baan op te zeggen om weer een prachtige reis te kunnen maken. Het is inmiddels vijf jaar geleden dat ik mijn grote reis naar Australië maakte en nu gaat mijn tweede grote reis beginnen. Het plan is om de volgende landen aan te gaan doen: Cuba - Costa Rica - Nicaragua - Mexico - Guatemala - Belize - Peru. En misschien, heel misschien als er nog een klein beetje budget over is nog wel naar de Galapagos eilanden. De avonturen van Nenna's backpack zullen bij het vinden van wifi via deze blog te volgen zijn :)

Actief sinds 30 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7145

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 29 Januari 2018

Midden Amerika avontuur

Landen bezocht: